Odszkodowanie za dziurÄ™ w drodze
Witam,
LW jest przymocowane do pajaka za pomoca plastikowego elementu w ksztalcie walca z jednej strony scietego pod katem 45 stopni.
Intensywne (i wykonywane przy uzyciu zbyt duzych sil) uzycie srub kolimacyjnych LW moze prowadzic do problemu polegajacego na tym, ze ktoras sruba zadziala jak wiertlo i zrobi dziure.
Jest na ten problem w miare proste lekarstwo. Trzeba z czegos zrobic krazek z dziurka w srodku (na srube centralna). Moze to byc jakis plastik albo metal (u mnie aluminium o grubosci 1mm). Metal jest trwalszy, lecz kiedy wkreca sie w niego sruba, to sypia sie drobne metalowe wiory. Obie wersje krazka sa na zdjeciu ponizej.
Potem mozna zlozyc pajaka z LW z powrotem. Mozna to zrobic przy polaczeniu naszej podkladki z mocowaniem LW luzem albo z odrobina kleju. Efket takiej naprawy na zdjeciu ponizej.
Teraz sruby nie wwiercaja sie w plastik tylko w nasza podkladke, ktora mozna w razie potrzeby wymieniac.
Ten post by³ edytowany przez
piotrs dnia: 26 February 2009 - 18:44
Witaj
Pozostaje ¿yczyæ Ci bezchmurnej pogody do testów.
PS. Z pierwszego zdjêcia wnioskuje ,¿e LW jest przyklejone centralnie
bez uwzglêdnienia offsetu.Pamiêtaj o tym przy kolimacji.
Pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmizuyashi.htw.pl