Astrokrak - dostawa - ocena konsumenta 

Odszkodowanie za dziurÄ™ w drodze

Jako ¿e ostatnio by³o parê zdañ na temat dzia³alno¶ci Astrokraka i ja dorzucê swoje trzy grosze. Sprzêt zamówi³em na formularzyku w pi±tek, a w poniedzia³ek by³ ju¿ we Wroc³awiu. Brawo Janusz!



A ja dorzucê o wzorowym zapakowaniu przesy³ki. Niedawno otrzyma³em lornetê, która by³a owiniêta kilka razy w foliê z b±belkami. My¶lê, ¿e jakby paczka spad³a z wysoko¶ci 3 metrów to nic by siê jej nie sta³o.

Eee tam, przechwalacie Janusza :wink: . Ja od niego mia³em lornetkê po dwóch dniach, a czê¶ci rowerowe z Rzeszowa zamówione po pop³udniu mam zazwyczaj w domku dnia nastêpnego!! Jak oni to robi±?


Eee tam, przechwalacie Janusza :wink: . Ja od niego mia³em lornetkê po dwóch dniach, a czê¶ci rowerowe z Rzeszowa zamówione po pop³udniu mam zazwyczaj w domku dnia nastêpnego!! Jak oni to robi±?

Mo¿e na rowerze przewo¿±????



Do mnie tak¿e ostatnio zamówiona w Astrokraku z³±czka przysz³a b³yskawicznie.

Za parê miesiêcy sprawdzimy jak szybko dojdzie przesy³ka do stolicy :wink:

No có¿, procentuje zatrudnienie nowego pracownika do spraw wysy³ki i spedycji w dziale obs³ugi klienta, choæ Poczta nam ¿ycia nie u³atwia bo jest coraz wiêcej papierków do wype³niania w zwi±zku z wej¶ciem Polski do Unii :roll:

Po raz kolejny Astrokrak sprawdzony w praktye i znowu pozytywna ocena (a chcia³bym w koñcu co¶ skrytykowaæ!). Janusz choæ nie oszczêdza nas swoim z³o¶liwym, ale inteligentnym, krakowskim jêzykiem, dzia³a bardzo sprawnie. Zamówienie w postaci z³±czki do zamontowania nowego refraktorka wykona³ bardzo dobrze, informowa³ o pracach na bie¿±co i przys³a³ zanim poprawi³a siê pogoda. Czego chcieæ wiêcej? Wobec powy¿szego sk³onny jestem zdzier¿yæ te jego z³o¶liwo¶ci i mentorski ton 8)

Oskarze, rzeczy niemo¿liwe nawet do APO robimy od rêki (akurat by³o prawie gotowe ³o¿e do monta¿u Soligora na podorêdziu 8) ) ale na cuda trzeba troszeczkê poczekaæ, czy taki przekorny ton mia³e¶ na my¶li :wink: :wink: :wink:

Ps. Wszystkim sprzedwacom i dostawcom ¿yczê samych takich Klientów jak Oskar, wprawdzie wymaga jako¶ci ale za to: p³aci z góry za wszystko, nie targuje siê, op³aca sam kuriera, poezja cz³owiek nie klient 8)

...

Niestety nie zawsze Janusz wywiazuje sie w zadowalajacy sposob. Mam zle doswiadczenia z zamowieniem, na ktore czekam od kilku tygodni. Sprawa jest dla mnie o tyle naglaca, ze dotyczy tuningu wyciagu okularowego, bez ktorego moj sprzet jest bezuzyteczny. Trzeba Januszowi oddac, ze - jak sie dowiedzialem - zlecenie zrealizowal juz dawno, jednak przesylka pocztowa zostala uszkodzona i czesciowo okradziona. Skutkiem tego Janusz musial wyciag naprawiac. Trwa to juz dwa tygodnie i choc wydaje mi sie, ze to dlugo, jestem w stanie to zrozumiec. Za nieprofesjonalne uwazam natomiast brak informowania mnie o przebiegu sprawy - trzy razy dostawalem maile, ze przesylka bedzie danego dnia wyslana - za kazdym razem po mojej interwencji. Wygladalem wiec na listonosza aby po kilku dniach i kolejnym wyslanym mailu dowiedziec sie, ze jednak przesylka nie poszla. Na ostatni mail Janusz nawet nie odpowiedzial i dopiero telefonicznie uzyskalem informacje, ze przesylka zostala wczoraj wyslana (trzymam kciuki!).
Jest tez sprawa zlaczki projekcyjnej dla Erfla Antaresa. Ta rowniez zostala zniszczona w felernej przesylce (dwa tygodnie temu). Dzisiaj dowiedzialem sie, ze Janusz nie jest w stanie zrobic kolejnej i potrzebuje ode mnie wymiarow okularu - poprzednio mial taki okular w sklepie i sam zdjal wymiary. Wszystko ok - tylko dlaczego to ja musialem sie dopytywac i dwa tygodnie minely stracone? Januszu - masz niezadowolonego klienta, ktory do tej pory tez placil z gory.

Dominik

Ja nie p³acê z góry i dostajê od Janusza to co chcê i kiedy chcê. Faktem natomiast jest, ¿e raczej nie mam zamówieñ nietypowych. Dzisiaj przysz³y redukcje zamówione dwa dni temu.

:lol:


:lol:

tak tak jutro oczekuj przesy³ki :D

Janusz ma u mnie +
Chia³em lornetkê dostaæ w Bieszcadach i dosta³em. :D Terminowo¶æ co do dnia i jeszce osobista dostawa. :wink:

Jak± lornetkê kupi³e¶?

Dominiku :salu: wysy³am rocznie przez Pocztê ponad 2 tysi±ce przesy³ek i mam ju¿ niez³± statystykê jej dzia³ania, ¶rednio ginie ponad 1% nadanych przesy³ek poleconych i uszkodzeniu w transporcie te¿ ulega prawie 1%
Znika te¿ a¿ 3-5% to silnie zale¿y od pory roku, w zimie najwiêcej!!! nadanych zwyk³ym listem bez podania warto¶ci, polecenia czy pobrania :shock:
Ta ostatnia statystyka mo¿e byæ zawy¿ona bo nie mam wtedy bez dowodu nadania jak skontrolowaæ czy klient dosta³ np zap³acony przelewem drobiazg czy mnie naciega na drug± sztukê i dlatego nie wysy³am od roku nic bez polecenia lub pobrania, wymog³o to na mnie samo ¿ycie :salu:

Ps. Jutro wyci±g powinien wyl±dowaæ w twoich rêkach paczuszk± priorytetow± choæ zdarza³y siê ju¿ priorytety id±ce w Polsce ponad tydzieñ :roll:

To jest te¿ niez³e jajo:

Jak doczyta³em w przepisach Poczta ma obowi±zek dostarczyæ do 70 czy 80 % wolumenu przesy³ek na roboczy dzieñ jutrzejszy (bynajmniej nie wszystkie??? :shock: ) pood warunkiem nadania ich do 17h dnia poprzedniego, nie ma co ³adna furtka na odrzucanie reklamacji klientów :evil:

i we¼ udowodnij ¿e by³es 79-tym procentem a nie 81-wszyym :lol:


Jak± lornetkê kupi³e¶?

A tak± sama jaka wodoczna jest w twojej stopce :D

Element ³±cz±cy monta¿ z obrêcz± od nowego refraktora zosta³ dzi¶ po raz pierwszy przetestowany w obserwacjach. Nikogo nie zaskoczê chyba pisz±c, ¿e element dorobiony przez Janusza sprawdzil siê w boju, choæ monta¿ juz ledwo dzwiga³ nowy instrument.

Wy mnie nie denerwujcie :? , ja juz od ponad miesi±ca ( oczywi¶cie nie z winy Janusza )czekam na okular Soligora :Cry:

heh, ja na swojego soligora czekalem ponad miesiac :) a teraz czekam na zamowionego antaresa, pewnie tez z miesiac zejdzie. Najciekawsze jest to ze akcesoria ktore Astrokrak produkuje sam(mimo ze trzeba je najpierw zrobic) zawsze dochodza w terminie, a gotowe okulary z kosmicznymi opoznieniami.
Panie Januszu, moze zapasy magazynowe trzeba nieco zwiekszyc?

Dobry pomys³ a dasz mi tani, ma³y kredyt na np 100 000 na 1% rocznie jak w cywilizowanym handlowo Dalekim Wschodzie to zpasy magzynowe bêd± wystaczaj±ce do obs³ugi krajowego rynku On Line :salu:

Ps. Na okulary Soligora czy teleskopy ju¿ nie warto czekaæ bo ich nie bêdzie :roll:
Radzê w zamian wybraæ co¶ z nowej oferty 8)

Ja równie¿ dorzucam siê do pozytywnych opini co do terminowo¶ci dostarczania zamówionego sprzêtu. Gdyby nie Baader na tranzycie mój teleskop rzutowa³by zapewne tak dziwnie jak wygl±da. (dziwne zdanie u³o¿y³em, czytam je 10 raz i dochodzê do wniosku, ¿e moja pani z polskiego chêtnie postawi³a by mi banie, tera se mo¿e ;)) A tak z Baaderkiem... ka¿dy robi³ "hooooo" nawet jak S³oñce ju¿ uciek³o i nic nie by³o widaæ :D. Dobra bo sie tu tylko rozpisujê niepotrzebnie. Puenta jest taka: SOLIDNA FIRMA! Tego gratulujê i za to dziekujê.

Pozdrawiam
howx

Zamawia³em w Astrokraku mo¿e niewiele (dopiero 4 razy) ale zawsze by³em zadowaolony i z zabezpieczenia przesy³ki i z terminu no i z jako¶ci :) . Tak trzymaæ!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mizuyashi.htw.pl