Himpol OK, firma wysy³kowa nie 

Odszkodowanie za dziurÄ™ w drodze

Jako ¿e w Himpulu kupi³em dwa refraktory i potem to tego jeszcze
trochê "gratów" pozwolê sobie o kilka s³ów na temat tej firmy
- obs³udze, kompetencji, itp.
Obs³uga :
wg. mnie na bardzo wysokim, europejskim poziomie
klientowi oferuje siê nale¿ny mu komfort - niezw³ocznej informacji
o nadej¶ciu jego przelewu i wys³aniu przesy³ki.
Generalnie wszystko super, no ... mo¿e poza jedn± rzecz± - firm±
wysy³kow± z której us³ug Himpol korzysta.
Wg. mnie jest ona najgorsza z mo¿liwych ...
pierwszy refraktor kupi³em w pi±tek - transakcja nadzwyczaj ekspresowa
jeden telefon, w 5 min potem przela³em kasê, i zaraz potem otrzyma³em
telefoniczne potwierdzenie o jej nadej¶ciu (mBank) a w godzinê dalej
informacje wys³aniu przesy³ki wraz z numerem listu przewozowego.
Super - my¶lê sobie - w poniedzia³ek sprzêt bêdzie u mnie w domu :-)

niestety ...

w poniedzia³ek nikt z przesy³k± siê nie pojawi³ ... :-(
pomy¶la³em - szkoda - zapewne bêdzie jutro, czyli we wtorek ...
W owym dniu, stawiam wszystkich domowników na warcie,
tak ¿e domu nie odstêpuj± na krok i ... ku memu zdziwieniu
nikt siê nie pojawi³ :-(
nerwowo szukam witryny firmy, wklepuje numer listu przewozowego
- nie dzia³a :-(
nic ... dzwonie do nich ...
po chwili zdêbia³em, bo g³os w s³uchawce powiedzia³ mi tylko tyle :
"kurier by³ u pan pó³ godzinê temu i nikogo nie zasta³"
- jak to, przecie¿ ja jestem w domu ca³y czas
konsultant na to - "niestety nie by³o nikogo, powinien zostawiæ awizo"
wybiegam z telefonem na drzwi - patrzê, i nie widzê ¿adnego awizo !
Lekko ju¿ zdenerwowany - mówiê do gostka, awizo nie ma,
ale nie wa¿ne, proszê o dostarczenie przesy³ki teraz
- on mi na to :
"panie o tej porze ju¿ nie pracujemy, ale jutro niech pan koniecznie
bêdzie w domu, bo w przeciwnym razie ponowne dostarczenie przesy³ki
bêdzie siê wi±za³o z op³at±"
- warga mi opad³a ... i zatka³o mnie.
bo robi± z klientem co chc±.

Refraktor faktycznie otrzyma³em w nastêpnym dniu, czyli w ¶rodê.
(przypominam ze paczka wysz³a w pi±tek)

Pewnie o ca³ym tym incydencie bym zapomnia³, gdyby nie fakt,
¿e w tydzieñ potem ponownie kupi³em towar Himpulu i si³± rzeczy
znów musia³em korzystaæ z us³ug tej samej firmy przewozowej ...
w dniu kiedy mi±³em otrzymaæ towar dzwoniê do owej firmy z zapytaniem
kiedy bêdzie kurier - mi³y g³os w s³uchawce informuje mnie
- "ze dzisiaj"
nic ... czekam, czekam ....
i na 15 min przed koñcem ich pracy dzwoniê znowu - tym razem
otrzymuje odpowied¼ - przesy³kê otrzyma pan dzi¶ na pewno,
nawet po godzinach pracy - "OK dziêkuje" - opowiadam.
Niestety nie otrzyma³em ... :-(
w 45 min po zakoñczeniu pracy dzwoniê do nich jeszcze raz, podaje
numer listu i otrzymuje odpowied¼ i tu uwaga ! :

"przesy³ka jest ju¿ odebrana przez <i tu moje nazwisko>"

zdêbia³em ...
a to ciekawe, ¿e nic o tym nie wiem - odpowiadam.
Konsultant uporczywie twierdzi, ¿e przesy³ka jest odebrana i ju¿
dobre, co ?
firma ma niesamowite pole manewru w kazdej chwili moze
powiedzieæ, ¿e adresata nie by³o w domu, lub bezczelnie
ze przesy³ka jest ju¿ odebrana
potem wykona³am parê innych telefonów w ró¿ne miejsca, tracac swój
czas, pieni±dze i nerwy tak ze przesy³kê jednak otrzyma³em
i to w tym samym dniu
- by³o mocno po godzinach pracy, ale uda³o mi siê :-)
wszystko fajnie, a co¶ tu chyba jest nie tak ...

w Himpolu kupowa³em jeszcze trochê i firma wysy³kowa jako tako wywi±zywa³a siê z terminowego i bezproblemowego dorêczania,
czyli albo mia³em pecha, albo firma jest ciñka i inne powinny
j± jak najszybciej wygry¼æ.
aha, od Himpulu na zakup akcesorów dosta³em pewnien rabat
- to siê ceni :-)

wszystkie te wydarzenia mia³y miejsce do¶c dawno wiec mam nadzieje,
ze tak juz nie jest

Rafa³



Powiem tak, niez³e CHAMY !!!!!!!!!
Przecie¿ to jest ***** robic ludzi.

Prosze na tym forum nie u¿ywaæ s³ów wulgarnych...

To wbrew kodeksowi honorowemu tego FORUM

Pepe,to sie pisze przez "ch" :D



Nie tak dawno kupowa³em w Himpolu, teraz Delta Optical, i jestem bardzo zadowolony. Pe³en profesjonalizm. Szybko, sprawnie i mi³o.
Tylko tak jak pisze Sybic, pan który dostarczy³ przesy³kê próbowa³ wy³udziæ za ni± dodatkow± op³atê, chocia¿ przesy³ka by³a op³acona, przez Himpol.
Kiedy jednak zaproponowa³em telefon wyja¶niaj±cy do Delta Optical, wycofa³ siê z tego szybko, mamrocz±c co¶ o upale. Pozdrawiam Jacek

Mam nadzieje, ze w przyszlosci sam himpol bedzie tu mogl odpowiedziec na "zarzuty".

Ja zamawia³em w lutym 2003r. w Himpolu Ta³a 100rs i przesy³kê przywióz³ faktycznie kurier. Ale do mnie nie tylko zadzwoni³, umówi³ siê na konretn± godzine to jeszcze punktualnie przyjecha³. Zero problemu. Nie mogê wiêc podzieliæ waszych negatywnych do¶wiadczeñ.

Mo¿e napiszmy o jak± firmê kuriersk± chodzi? Przecie¿ mo¿na za¿yczyæ sobie, aby wys³ano innym kurierem, je¶li kto¶ ma zaufanie do innej firmy kurierskiej?

Ale co sie pisze przez "CH" HIMPOL ?? Czy ...uj ?? 8)

Adam , nie pozwalaj aby Kto¶ przeklina³ bez wyra¼nego uzadnienia ( czasem mo¿na ale trzeba mieæ powód ) ¯artowa³em ¿e u mnie MPO wywozi ¶mieci raz na tydzieñ . Widzê teraz ¿e przed porann± kanapk± bêdziesz musia³ wywaliæ co nieco do kub³a .


Ja zamawia³em w lutym 2003r. w Himpolu Ta³a 100rs i przesy³kê przywióz³ faktycznie kurier. Ale do mnie nie tylko zadzwoni³, umówi³ siê na konretn± godzine to jeszcze punktualnie przyjecha³. Zero problemu. Nie mogê wiêc podzieliæ waszych negatywnych do¶wiadczeñ.  

Mo¿e napiszmy o jak± firmê kuriersk± chodzi? Przecie¿ mo¿na za¿yczyæ sobie, aby wys³ano innym kurierem, je¶li kto¶ ma zaufanie do innej firmy kurierskiej?


wygl±da na to, i¿ sprzêt kupowali¶my mniej wiêcej w tym samym
czasie, wiec jest to zapewne ta sama firma ...
a firmy raczej nie mo¿na sobie zmieniæ, bo je¶li Himpol ma
jakby niepisan± umowê ze swoj± firm± wysy³kow±, wiec raczej z jej us³ug musi lub chce korzystaæ.

firma ma po prostu kiepskich kurierów, którzy je¶li siê nie wyrobi±
z dostarczeniem wysy³ki, to wpisuj±, ¿e albo "adresata nie by³o
w domu", albo ... ju¿ "towar odebra³". Co¶ wpisaæ przecie¿ musi, bo
wg. regulaminu przesy³ka ma byæ dostarczona w nastêpnym dniu
wiec ... je¶li adresat nie dzwoni i nie monituje, to kurier go olewa ...

Jak ostatnio kupowa³em sprzêt, to oczywi¶cie nauczony do¶wiadczeniem
od razu zadzwoni³em do firmy, i otrzyma³em odpowied¼, ¿e kurier
moze siê spo¼niæ, bo ... i tu uwaga - "kurier jest nowy i pracuje dopiero
parê dni"
hm ... mo¿e tamtego po prostu zwolnili ?

Rafa³

Z tego co ja pamiêtam, mo¿na by³o sobie za¿yczyæ innego kuriera. Zreszt ± jakim niby prawem mielby Ci odmówiæ? No to by ju¿ by³ szczyt szczytów!


Z tego co ja pamiêtam, mo¿na by³o sobie za¿yczyæ innego kuriera. Zreszt ± jakim niby prawem mielby Ci odmówiæ? No to by ju¿ by³ szczyt szczytów!

nie,
odmówiæ nie mog±, ale w przypadku innej firmy wysy³kowej
koszty mog± byæ wy¿sze
przy tamtej firmie zdaje sie jest to 25 z³ (jako¶ tak)
a dobrze wiemy, ¿e stawki zaczynaja siê od 50 z³
+ dojazd kuriera ok. 6-7 z³
Rafa³

Te¿ racja niestety, ale zawsze masz jaki¶ wybór. Pozostaje jeszcze skoczyæ samemu i odebraæ sprzêt.

witam

Ja te¿ mia³em kontakt w firm± HIMPOL.
Napisa³em do nich w celu mo¿liwo¶ci po¿yczenia okularów NPZ do przetestowania i po¿yczyli mi bez k³opotu.
Okularki sobie przetestowa³em i kupi³em kilka a resztê odes³a³em i wszystko by³o ok.
Ponadto pewien znajomy kupowa³ u nich troszkê sprzêtu miêdzy innymi TM-800 i nie mia³ z nimi k³opotu.
Tak ¿e problemy mog± wyst±piæ zawsze i w ka¿dej firmie.
Pisuje na forach od grudnia 2002 roku i widzê, ¿e z ka¿dej z firm oferuj±cych sprzêt astro maj± ludzie jakie¶ tam problemy.
Nasza zaprzyja¼niona firma te¿ pope³nia b³êdy i jako¶ tam siê to wszystko prostuje i wszystko toczy siê dalej.
Nawi±zuj±c do firmy U to oni mieli pecha bo byli pierwsi na tym rynku i ich do¶wiadczenie by³o marne.
S±dzê ¿e zap³acili za to dosyæ du¿± cenê.

Apeluje do wszystkich pokrzywdzonych aby na forum nie wypisywali tekstów typu ch....je czy jakie¶ inne rzeczy bo to ¶wiadczy tylko o nich samych.

pozdr

Zamawia³em w firmie delta otpical teleskop i jestem bardzo zadowolony.
Profesjonalna i szybko obs³uga. Powiadomienie o wys³aniu dosta³em na nastêpny dzieñ. A co do firmy kurierskiej (Szybka paczka) te¿ niemam
zarzutów. Paczka dotar³a do mnie na nastêpny dzieñ w jednym kawa³ku.
Polecam ka¿demu.

Ja zamówi³em w Himpolu Lornetke BPC. Na pocz±tku by³ telefon a pó¼niej bezproblemowy dojazd kuriera- wszystko by³o w jak najlepszym po¿±dku...... 8)

Tak a pro po wysy³ania przesy³ek. Kiedy¶ zakupi³em meble i podczas sk³adania ich okaza³o siê ¿e jeden z elementów jest z innego kompletu. Firma która to sk³ada³a zareklamowa³a ten element u producenta i producent oczywi¶cie przes³a³ ten element. By³a to deska d³ugo¶ci oko³o 1m z bardzo twardej p³yty. Jakie by³o moje zdziwienie jak po odebraniu paczki na Poczcie Polskiej okaza³o siê, ¿e deska jest z³amana. Na moje pytanie :Dlaczego ta deska jest z³amana?, naczelniczka Urzêdu Pocztowego odpowiedzia³a mi pytaniem: Czy na paczce by³o napisane nie ³amaæ?. Po uwa¿nym obejrzeniu paczki odkry³em na niej ¶lady bie¿nika opony. Od tej pory uwa¿am ¿e najgorsza firma spedycyjna jest o niebo lepsza od Poczty Polskiej.

Ja te¿ uwa¿am ¿e ka¿dy kurier jest lepszy od poczty i nie rozumiem firm które wysy³aj± poczt±.....A za tak± odpowied¼ "Czy na paczce by³o napisane nie ³amaæ" to.....W ka¿dym b±d¼ razie ja bym nie chcial pracowaæ na poczcie bo przyjdzie czas jak to jaki¶ psychopata któremu zginê³a paczka wejdzie na poczte z no¿em i zrobi rozrube..... 8)

[quote]Ja te¿ uwa¿am ¿e ka¿dy kurier jest lepszy od poczty i nie rozumiem firm które wysy³aj± poczt±

Bo widocznie nie rozumiesz klientów z wê¿em w kieszeni którzy na s³owo Kurier ³api± siê panicznie za kieszenie a s³owo Poczta brzmi dla nich jak ukojenie :wink: :lol: :lol: :lol:

Kupi³em ju¿ trochê "astro-z³omu" w Himpolu/Delcie i do tej pory mnie nie zawiedli (szybko i to co chcia³em), teraz jednak bêdzie próba czasu: mam pierwsz± reklamacjê.... w jaki sposób j± za³atwi± ..... to powiadomiê was.
:shock:

Kupi³em ju¿ trochê "astro-z³omu" w Himpolu/Delcie i do tej pory mnie nie zawiedli (szybko i to co chcia³em), teraz jednak bêdzie próba czasu: mam pierwsz± reklamacjê.... w jaki sposób j± za³atwi± ..... to powiadomiê was.
:shock:

Kupi³em Yukona w Himpolu. Wydawa³o mi siê, ¿e s± problemy z ustawieniem ostro¶ci. Wymienili mi b³yskawicznie bez ¿adnej dyskusji, nawet koszt przesy³ki Himpol wzi±³ na siebie.

Znowu kupowa³em w himpolu. Forma zamówienia, jak i wysy³ka (w tym kurier) - wszystko w jak najlepszym porz±dku, jak i poprzednio zreszt±. Filtr dobrze zapakowany, do³aczony rachunek oraz informacja o prawie odst±pienia od umowy, a tak¿e krótka efemeryda na rok 2004. Nie mam ¿adnych zastrze¿eñ.

faktycznie ja kupowa³em w himpolu okular , w niedziele wys³a³em meila w poniedzia³ek zadzwonili potwierdziæ zamówienie a we wtorek go¶æ dzwoni³ z firmy kurjerskiej gdzie ma dostarczyæ towar. Jestem zadowolony!

:? 8 tydzieñ czekam na za³atwienie mojej ma³ej reklamacji (bez której sprzet który naby³em w DELCIE jest "niepe³nosprawny" i po cotygodniowych molestacjach telefonicznych wczoraj us³ysza³em ¿e mo¿e to potrwaæ jeszcze.... (w sumie to nawet sami nie wiedz± ile tygodni a mo¿e miesiecy???). A tak ³adnie do tej pory siê z nimi wspó³pracowa³o... a mo¿e to tylko ich wypadek przy pracy? Ale dla mnie kolejna nauczka by nie chwaliæ dnia przed jego zachodem...
Pozdrawiam,
cdn..

[ Add: Sro Maj 19, 2004 12:05 ]
W zwi±zku z przed³u¿aj±c± siê reklamacj± zaproponowa³em w zamain inny sprzêt i DELTA bez problemu przysta³a na to. To znaczy ¿e siê staraj±, a ¿e czasem bracia rosjanie daj± cia³a to inna bajka.
PS
A to wadliwe urz±dzenie do teleskopu bez k³opotu (jak siê okaza³o) :P zrobi pewien sympatyczny Pan z tego forum i to po bardzo dobrej cenie.
Pozdrawiam wszystkich - to dziêki takiemu forum jak to astronomiczne ¿ycie staje siê ³atwiejsze.

Ja tez moge sie wypowiadac o dostawie bardzo dobrze - w zaplanowanym terminie, na czas, obs³uga bardzo mi³a. Pan dostawca wielk± pakê wtacha³ na górê (my tylko asystowali¶my ¿eby nic siê nie obi³o). Oczywi¶cie, wszystkie kwitki, itp. I bardzo cierpliwie odpowiada³ na pytania moich starszych :D. Paczkê otworzy³ ¿eby lukn±æ czy wszystko gra, a dopiero potem wyszed³. Ogó³em, perfect.

Mo¿e by³y to pojedyñcze przypadki (albo dostawca jaki¶ zdo³owany :wink:)?

Ostatnio trochê siê zawiod³em, przys³ano mi zamówion± foliê na czas, jednak nie by³a ona w takim stanie jak bym oczekiwa³ :? , nie do¶æ ¿ê by³a wypalcowana( a wystarczy³o umyæ rêce lub poprostu za³o¿yæ rêkawiczki) to jeszcze mia³a naruszon± warstê, tote¿ nastêpnym razem wypróbujê AstroKraka 8)

Do mnie folia dosz³a w idealnym stanie, zapakowana w tekture.

Jak zamawia³em okular i folie w DO to by³o wszystko ok. Zamówienie z³o¿y³em we wtorek wieczorem. Przesy³kê wys³ano nastêpnego dnia "przy u¿yciu" kuriera GLS 8) Nastêpnego dnia mia³em pake w chacie. folia zapakowana w dwa kartoniki i jak±¶ inn± folie. Nawet nie otwiera³em tego bo po co. My¶lê ze nie wrzucili folii ¶niadaniowej :lol:

Moja tez by³a w tekturze ale co z tego jak by³a upaækana przez jakies t³uste paluchy :evil:

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mizuyashi.htw.pl