Delta Optical -mi³a niespodzianka 

Odszkodowanie za dziurÄ™ w drodze

Witam serdecznie.

Na przestrzeni roku w Delta Optical towar zamawia³em dwukrotnie. Za pierwszym razem (w lutym 2004) kupi³em Ta³a 100RSM. Przesy³ka zosta³a mi dostarczona nazajutrz, na koszt sprzedawcy (DO). Nie powiem by³em tym pozytywnie zaskoczony.
W dniu 04.04.2005 postanowi³em kupiæ w Delta Optical okular LV 6mm oraz William Optics - nasadka k±towa 2" (WD-DIG2) w kwocie 609 z³. Jakie¿ by³o moje zdziwienie, kiedy pracownik Delta Optical zaproponowa³ mi, i¿ w cenie najtañszej nasadki k±towej otrzymam dro¿sz± (WD-DIG2DI) DIELECTRIC. Oczywi¶cie towar dotar³ do mnie w dniu nastepnym, bardzo dobrze zabezpieczony.
Powiem szczerze, ¿e kupowanie w Delta Optical "staje siê przyjemno¶ci±". Gratulujê firmie oraz sobie za perfekcyjne podej¶cie do klienta :Salut: .

Pozdrawiam Waldemar £otarewicz (Lotar).



Ja rowniez zamawialem w tym roku kilkakrotnie, ostatnim zakupem byla wlasnie katowka William Optics 2" wersja zwykla za 609zl. Towar doszedl nastepnego dnia po zamowieniu a w paczce znajdowalala sie 2" katowka dielektryczna za 999zl, o czym zreszta zostalem powiadomiony przez DO w emailu potwierdzajacym wyslanie towaru. Zarowno zakupy jak i rozmowy z personelem DO to czysta przyjemnosc, cieszy fakt milej obslugi, dbania o klienta i przeswiadczenia ze dla tej firmy nie ma rzeczy niemozliwych do realizacji.

Ech tam, mogliby od razu obni¿yæ ceny. Chwyt ku uciesze klienta. Nie ma siê czym zachwycaæ <_<
Ten post by³ edytowany przez radradish dnia: 01 June 2005 - 17:48
Mi w DO podoba siê przede wszystkim, ¿e jest opisana dostêpno¶æ towarów. Jak widzê, ¿e co¶ jest "w magazynie" to mogê to nawet otrzymaæ nastêpnego dnia (jak siê zamawia rano) oraz mo¿liwo¶æ p³atno¶ci mTransferem



Moje ostatnie do¶wiadczenia zwi±zane z t± firm± dowiod³y ¿e Dalta Optical jest naprawdê bezkompromisowa je¶li chodzi o satysfakcjê klienta.

Równie¿ muszê potwierdziæ powy¿sze opinie. Kiedy kupi³em teleskop, brakowa³o w nim pó³eczki na okulary (trójk±ta miêdzy nogami statywu). Po zg³oszeniu w pi±tek, przesy³ka dosz³a w poniedzia³ek na koszt firmy. :Beer:
Mucha nie si±dzie :brawo:

E tam przesadzacie ja ostatnio pyta³em o okularki w okolicach 500z³ i przy próbie negocjacji ceny Pan kreci³ co¶ o wysokich cenach producenta itd 30 z³ trudno by³o wytargowaæ. Podobnie jak na po³udniu Polski.
Ciekawe czy z t± k±tówk± to zabieg DO (chyliæ czo³a) czy zalecenie WO (te¿ chyliæ czo³a ale w innym kierunku).

pozdrawiam
Mariusz


E tam przesadzacie ja ostatnio pyta³em o okularki w okolicach 500z³ i przy próbie negocjacji ceny Pan kreci³ co¶ o wysokich cenach producenta itd 30 z³ trudno by³o wytargowaæ. Podobnie jak na po³udniu Polski.
Ciekawe czy z t± k±tówk± to zabieg DO (chyliæ czo³a) czy zalecenie WO (te¿ chyliæ czo³a ale w innym kierunku).

pozdrawiam
Mariusz

Przyznam, ¿e nie rozumiem - chcesz kupiæ ¶redniej klasy okular i jeszcze siê targujesz? Gdy kupujesz chlebek i mleczko na ¶niadanie, te¿ siê targujesz? W ka¿dym sklepie?
Co innego, gdyby¶ kupowa³ jaki¶ wypasiony rarytas, albo ca³± seriê okularów z wysokiej pó³ki - to rozumiem. Ale w tym przypadku?
Ale zawsze warto zapytaæ - gdzie mozna utargowaæ choæ 30 z 500 z³ przy zakupie okularu? B)

Pytaæ zawsze mo¿na, ale nie ma siê co irytowaæ na brak zrozumienia.

Andee nie chcia³bym siê czepiaæ ale w innym w±tku sprzedajesz t± k±tówkê (WO)za du¿o wy¿sz± kasê, wskazuj±c ¿e nowa kosztuje 999 z³ociszy a ty niejako sprzedajesz w promocji. Nie chcia³em tego umieszczaæ w tamtym w±tku ale moim zdaniem to trochê nie fair wobec kolegów z forum. Z tego co pamiêtam by³o na forum du¿o bluzgania na ludzi z allegro którzy sky-lux'y sprzedawali znacznie powy¿ej ceny ich zakupu.

http://astro-forum.org/Forum/index.php?showtopic=7977&st=0

pozdr.
Tutifruti
Ten post by³ edytowany przez tutifruti dnia: 01 June 2005 - 22:24
Oskar, zaraz tam irytowaæ :rolleyes:
Tak bardziej z ciekawo¶ci pyta³em, bo mi to przez my¶l nawet nie przechodzi - stoi cena taka, to albo mnie staæ, albo nie. Kupujê, albo wzdycham i idê dalej.
Ale mam kolegê, który targuje siê w nieprawdopodobnych miejscach. Czasami mu zazdroszczê takiej umiejêtno¶ci. Ale jak stoimy razem przy kasie w jakim¶ Realu czy innym Macro, a ten siê próbuje targowaæ z kasjerk±, to mi trochê wstyd...
Ale mówi±, ¿e to dobry zwyczaj. Ja go niestety nie pozna³em - a czego nie znasz, tego nie lubisz.
:Salut:

Ja te¿ nie lubiê siê targowaæ. Cena jest do akceptacji albo i nie. Ale jak kto¶ lubi siê potargowaæ - jego sprawa.


Andee nie chcia³bym siê czepiaæ ale w innym w±tku sprzedajesz t± k±tówkê (WO)za du¿o wy¿sz± kasê, wskazuj±c ¿e nowa kosztuje 999 z³ociszy a ty niejako sprzedajesz w promocji. Nie chcia³em tego umieszczaæ w tamtym w±tku ale moim zdaniem to trochê nie fair wobec kolegów z forum. Z tego co pamiêtam by³o na forum du¿o bluzgania na ludzi z allegro którzy sky-lux'y sprzedawali znacznie powy¿ej ceny ich zakupu.
http://astro-forum.org/Forum/index.php?showtopic=7977&st=0

pozdr.
Tutifruti


Dokladnie, sprzedaje ta katowke bo zmienily mi sie plany. Ta katowka kosztuje w DO 999zl, to ze dostalem ja w promocji to jak sadze zupelnie inny temat. Aktualnie oferuje ja za zlotych 800 lub najlepsza oferte i jest to o 199zl taniej niz u dystrybutora, widzisz tu gdzies jakies zagrania nie fair z mojej strony?

Czasami warto siê potargowaæ, szczególnie, gdy chodzi o wiêksze kwoty. W ubieg³ym roku moja siostra kupowa³a meble i by³a gotowa daæ za nie przedstawion± przez sprzedawcê cenê. Mnie uda³o siê j± zbiæ o 300 z³. Co prawda by³o to 5% ogólnych kosztów, ale za to mo¿na kupiæ ¶redniej klasy okular.

Co ciekawe czêsto jest tak, ¿e jak kupujemy co¶ za 5-7 z³, to zwracamy uwagê na ró¿nicê ceny 2-3 z³. A kupuj±c refraktor za 5000-7000 z³ nie zwracamy uwagi na 20-30 z³ ró¿nicy (a nawet wiêcej), bo co to jest w porównaniu do 5000 z³.

No Panowie tylko mi nie mówcie ¿e na tych okularkach za 500z³ zarabiaj± 50z³ i nie ma mowy o upustach bo dzieci im wymr± z g³odu.
Jak delikatnie zacz±³em rozmowy o cenach to ju¿ zaczê³y siê stêkania.

Zreszt± zastanówcie siê kupujecie k±tówkê za 609z³ a dostajecie za 999z³ to pewnie te 300z³ (odliczaj±c symboliczn± mar¿ê) poszli wspania³omy¶lnie w plecy a dla mnie nie chcieli 50z³, co¶ tu siê nie zgadza.

Standard obs³ugi maj± rzeczywi¶cie wysoki ale bez przesady koledzy, firma jak ka¿da, krzywdy sobie nie da zrobiæ.

@Bielack Stosuj±c twoje rozumowanie to skoro oni oferuj± sprzêty za 40ty¶ to zakup rzêdu 1-2ty¶ to przecie¿ pestka na któr± szkoda rabatu.

@oskar je¶li to do mnie to wcale nie jestem poirytowany i nie mam zamiaru byæ, nie chcieli zarobiæ, zarobi kto¶ inny i muszê powiedzieæ ¿e mimo mniejszej kwoty by³ bardziej wyrozumia³y

Chyba siê nie zrozumieli¶my napisa³em o tym jak ja zwyk³y klient z ulicy (a nie sta³y go¶æ) obecnie widzê DO. Dajcie na luz bo mi to pachnie marketingiem rodem z AK.
Co do targowania to skoro sklep targuje siê z producentem to dlaczego nam nie mia³oby byæ wolno targowaæ siê ze sprzedawc± (chyba jest wolny rynek?)

Pozdrawiam wszystkich :Beer:
Mariusz
Ten post by³ edytowany przez mario2005 dnia: 01 June 2005 - 23:46
Z 2 lata temu kipilismy pralke w sklepie zAGD malej sieci . Cena 1200 , na raty 1499 . Wystarczylo tylko zapytac czy nie maj± upustów , od razu 100z³ zaproponowali . Znajoma troche wczesniej kupowa³a , nie zapyta³a sie i upustu nie dosta³a .

Uwa¿am tak jak Oskar. Zapytaæ o rabat mo¿na ale je¿eli kupujemy jedn± sztuke to siê nie mo¿emy zdziwiæ, ¿e sprzedawca odpowie "nie ma rabatu".


Dokladnie, sprzedaje ta katowke bo zmienily mi sie plany. Ta katowka kosztuje w DO 999zl, to ze dostalem ja w promocji to jak sadze zupelnie inny temat. Aktualnie oferuje ja za zlotych 800 lub najlepsza oferte i jest to o 199zl taniej niz u dystrybutora, widzisz tu gdzies jakies zagrania nie fair z mojej strony?

Wygl±da na to ¿e DO pomyli³a siê i wys³a³a inn± k±tówkê. ¯eby nie straciæ twarzy - ceny nie zmieni³a w stosunku do zamówionej. A ¿e Andee postanowi³ skorzystaæ z okazji... Mieli¶my chyba nie dyskutowaæ o cenach ofertowych przy sprzeda¿y z drugiej rêki?

Oczywi¶cie Mirku masz racjê ale przyznaj ¿e to zale¿y od sprzedawcy (strategii firmy) bo w przeciwnym razie na TV, DVD, pralkê, samochód te¿ by¶ nie dosta³ rabatu.

Natomiast nieco zaskoczy³o mnie to marudzenie handlowca.
Z racji wykonywanego zawodu czêsto kupujê w firmach wysy³kowych na terenie ca³ej Polski. Bardzo czêsto spotykam sie z reakcj±:
a) Nasza firma ma strategiê polegaj±c± na tym ¿e nowy klient który w ci±gu roku przekroczy sumê np. 1-2ty¶. ma u nas sta³y rabat np. 10% (tak najczê¶ciej robi± hurtownie).
b) Oczywi¶cie przy nastêpnym zakupie bêdzie 5%
c) Firma daje na starcie te 3-5% aby zachêciæ nowego klienta do powrotu.

Pisa³em wcze¶niej ¿e nie czujê siê z tego powodu obra¿ony na ¶wiat.
Tak postêpuje wiêkszo¶æ sprzedawców w naszym kraju bo maj± do tego prawo, ja natomiast mam prawo wyraziæ na ten temat w³asn± opiniê.

Zreszt± my¶lê ¿e DO siê nie obrazi, maj±c specjalistów od marketingu poprawi± to co spowodowa³o ¿e skorzysta³em z innej oferty i zwiêksz± liczbê klientów.

pozdrawiam
Mariusz
Ten post by³ edytowany przez mario2005 dnia: 02 June 2005 - 10:14
Jezeli DO sprzedaje k±tówki oferowane po 999 zl za 609 zl to znaczy , ¿e powinni przeszkoliæ personel magazynu i dzia³u obs³ugi ¿eby nie wali³ im takich byków na przysz³o¶æ .

Przeciez to jest bez sensu i nielogiczne zeby dawaæ komu¶ 33 % upustu nie informuj±c o takiej "akcji " na stronie ;-)

Swoj± drog± pewnie trudno skompletowaæ za³ogê z³o¿on± z samych astromaniaków ;-)

Czyli jest dobrze, ale zawsze mo¿e byæ lepiej. Chyba najwa¿niejsze, ¿e jest coraz lepiej i pod wzglêdem oferty i pod wzglêdem obs³ugi klienta. I za to nale¿y firmê pochwaliæ.
Z drugiej strony samej firmie powinno zale¿eæ na tym, aby klient by³ zadowolony. Zadowolony klient, to klient, który wraca do firmy po nastêpne zakupy.

Szanujmy siê nawzajem, a bêdzie to z korzy¶ci± dla obu stron.

To nie jest pomylka tylko tak jak pisalem promocja dla stalych klientow na ktora jak sadze mozna bylo sie zalapac w kwietniu biorac odpowiednia ilosc sprzetu... Wystarczylo poprostu wejsc na strone i dokonac odpowiednich zakupow, jezeli byly odpowiednio wysokie to dostawalo sie "bonus".

Tak naprawde to nie wiemy co kieruje firm± w takich dziwnych, cichych gratyfikacjach dla "wybrañców" jakie ostatnio wyp³ynê³y na ¶wiat³o dzienne w kuluarach forum :blink:

Mo¿e byæ wiele przyczyn o których nie wiemy i mo¿emy siê co najwy¿ej tylko domy¶laæ, np:

Podlega naciskom dystrybutora sprzêtu w kwesti cen minimalnych
Odwdziêcza siê swoim poplecznikom na forum poprzez system rabatowy
Zatrudnia nierozgarniêtych pracowników w dziale spedycji
Ma nerwowy personel robi±cy dzikie promocje
Prowadzi jak±¶ specjaln± kampaniê promocyjn± na wybiórczych zasadach...

Jest zapewne jeszcze wiele innych mo¿liwych opcji i rozwi±zañ o których nie mamy zielonego pojêcia wiêc gdybanie nad nimi nie ma dla nas praktycznego sensu i nie ma co dalej dzieliæ w³osa na czworo w tym temacie :szczerbaty:
Zajmijmy siê w takim razie lepiej ocen± oferowanego sprzêtu a kampanie promocyjne i ich planowanie pozostawmy fachowcom z Delty :rolleyes:


Tak naprawde to nie wiemy co kieruje firm± w takich dziwnych, cichych gratyfikacjach dla "wybrañców" jakie ostatnio wyp³ynê³y na ¶wiat³o dzienne w kuluarach forum 

Odwdziêcza siê swoim poplecznikom na forum poprzez system rabatowy
Zatrudnia nierozgarniêtych pracowników w dziale spedycji

Prowadzi jak±¶ specjaln± kampaniê promocyjn± na wybiórczych zasadach...



to mi przypomina czyje¶ bezpodstawne i chamskie oskar¿enia, czy kolega ma aby dowody na poparcie swojej tezy - bo to do¶æ mocne stwierdzenie !

Niestety niesmacznie mi siê robi jak czytam co niektóre wypowiedzi forumowiczów, generalnie wszystko jest ¼le, nawet jak taniej, wszêdzie wêszy siê jaki¶ spisek, etc, etc, po prostu polski jarmark. Zamiast pisaæ takie g³upoty lepiej zadzwoñcie do DO i dowiedzcie siê sami. Po jak± cholerê tutaj wypusujecie tutaj swoje dywagacje, które moim zdaniem w niektórych przypadkach s± po prostu oszczerstwami.

Zamiast cieszyæ siê, ¿e jest firma z prawdziwego zdarzenia to tylko narzekania i jakie¶ pomówienia. Kupowali¶cie co¶, jeste¶cie niezadowoleni to napiszcie. Ale doys³y to lepiej zostawcie dla siebie.

Tomku bo najlepiej by by³o gdyby firmy rozdawa³y sprzêt za darmo, a do teleskopów ³askawie dop³aca³y aby szanowny klient raczy³ wzi±æ.


Tomku bo najlepiej by by³o gdyby firmy rozdawa³y sprzêt za darmo, a do teleskopów ³askawie dop³aca³y aby szanowny klient raczy³ wzi±æ.


Ale i tak obawiam siê, ¿e mimo to narzekania by siê nie skoñczy³y

To typowe bezsensowne polskie narzekanie i biadolenie... ju¿ siê przyzwyczai³em, ale dalej mnie wnerwia...


Mo¿e byæ wiele przyczyn o których nie wiemy i mo¿emy siê co najwy¿ej tylko domy¶laæ, np:
...
Odwdziêcza siê swoim poplecznikom na forum poprzez system rabatowy
...


Andee, ty popleczniku jeden ;) :Boink: :Elefant:

Tu nie chodzi, ze DO "obdarowuje" swoich pupilów na forum tañszymi cenami.

S± dwa wyj¶cia:

1. Albo siê pomylili.
2. Specjalnie wyslali t± k±tówke za 999 z³., zamiast tej slabszej za 609 z³. A i tak wzieli za t± lepsza 609 z³. - a to dlatego, ¿eby ta osoba, która j± otrzyma³a z rado¶ci zrobi³a halo na forum i poinformowa³a o doskonalosci i wspanialomyslnosci DO. Taka reklama trafi do prawdziwych klientów i mnóstwo fanow astronomii to przeczyta.

To lepsze i tañsze ni¿ banner na forum poniewa¿, tu nie tylko wszyscy to zobacz± ale tak¿e przekonaj± sie od osoby nie zwiazanej z DO ze firma jest ok. :)

Nie bierzcie mnie za "szukaj±cego" intrygi ale poprostu z w³asnego do¶wiadczenia znam takie sposoby reklamy - poniewa¿ to opinie niezaleznych klientow o 1000% bardziej pomoga firmie niz nawet najlepszy banner reklamowy na wszystkich forach w kazdym w±tku. :Beer: :D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mizuyashi.htw.pl